FAQ


Fototaarten, themataarten en foto editor

Wat is het verschil tussen een fototaart en themataart?
Bij fototaarten heb je zelf de mogelijkheid een foto (of logo) uit te kiezen en up te loaden. Deze wordt dan op de taart gedrukt. Bij een themataart kan je kiezen uit een van onze taarten. Daar hebben wij al gezorgd dat de taart er perfect uitziet. Hier kan je heel eenvoudig de taart uitkiezen die het beste bij jouw feestje past.

Hoe ziet het eruit als ik een tekst bij een themataart voeg?
Een gepersonaliseerd onderschrift is aangepast aan het ontwerp van de taart. Tevens varieert dit per taart. Daarnaast kan het resultaat verschillend zijn, afhankelijk van de grootte en de lengte van de tekst. Voorbeelden zijn te vinden onder het desbetreffende product. Ons team zorgt altijd voor een uitstekend eindresultaat!

Hoe verstuur ik mijn foto?
Na het selecteren van de maat voor de fototaart, druk je op 'verder'. Hierna verschijnt onze foto-editor. Met behulp van deze editor kan je heel eenvoudig jouw foto uploaden en aanpassen zoals hoe jij het op de taart wilt hebben. Wij adviseren je om de foto in de hoogste resolutie te uploaden. Meer informatie vind je hier

.
Wat moet ik weten over mijn foto op het gebied van beeldkwaliteit/bestandsformaat/beeldformaat?
Stuur ons uw foto als een JPG-, GIF- of PNG-bestand. Upload uw foto altijd in de hoogste resolutie. Een optimaal resultaat wordt verkregen met een resolutie van 300 dpi. Wij kunnen kleine foto's zelf groter maken, maar daardoor is de kans groot dat de kwaliteit van de foto bij het afdrukken erdoor achteruit gaat. Meer informatie is hier te vinden

Het uploaden van mijn foto werkte niet. Wat moet ik nu doen?
Sommige stappen van de foto editor kunnen enkele seconden langer duren. Wacht daarom eerst rustig af voordat je de foto-editor afsluit. Als het uploaden na meerdere pogingen nog steeds niet is gelukt, maak je eerst een bestelling zonder foto. Hierna krijg je een bevestiging per e-mail verstuurd. Stuur ons jouw bestelnummer en foto vervolgens op in een e-mail naar [email protected], zodat wij je hier verder mee kunnen helpen.


Bestelproces

Kost een tekst op mijn taart extra?
Nee, een tekst op jouw taart toevoegen doen wij gratis!

Voor hoeveel personen zijn de taarten?
Onze taarten zijn verkrijgbaar in zes verschillende maten.
De ronde taarten (in diameter):
S - 18 cm (6 porties)
M - 26 cm (12 porties)
L - 36 cm (25 porties)

De rechthoekige taarten:
S - 20x14 cm (6 porties)
M - 25x17 cm (10 porties)
L - 39x27 cm (30 porties).

Hoe lang van te voren moet ik bestellen?
Bestel je op werkdagen voor 15:30 uur, dan kunnen wij nog razendsnel de volgende werkdag leveren met DHL Express naar Nederland en België. Als je met de normale UPS wilt bestellen, kan je het beste ongeveer 2/3 dagen van te voren bestellen. Daarnaast leveren wij niet in het weekend. Onze taarten zijn 7 dagen houdbaar, dus als je een feestje hebt in het weekend kan je nog voor vrijdag bestellen!

Ik heb mijn thema niet gevonden tussen jullie themataarten, wat kan ik nu nog doen?
Probeer het eens met onze zoekfunctie (rechtsboven op deze pagina). Daar kan je de termen die je zoekt intypen. Vervolgens zullen de bijpassende taarten worden weergeven. Als de zoekfunctie ook geen resultaten oplevert, kan je zelf de gewenste foto zoeken op het internet en deze uploaden bij onze fototaarten. Tot slot kan je altijd als alternatief een e-mail versturen naar [email protected]. Wij helpen je graag verder!

Hoe kan ik zien of mijn bestelling gelukt is?
Na uw bestelling ontvang je een bevestigings-e-mail. Hier staan alle gegevens met betrekking tot je bestelling. Lees alle details goed door, zoals bijvoorbeeld het afleveradres. Als je een fout vindt, kan je ons altijd een e-mail versturen. Wij helpen je graag verder!

Ik heb geen bevestigings-email ontvangen van mijn bestelling. Wat moet ik nu doen?
Normaliter krijg je direct na je bestelling een bevestigings-e-mail. Als je geen bevestigings-e-mail hebt ontvangen, adviseren wij je om je spam-map te controleren. In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat de e-mail in de spam-map is terechtgekomen. Als je daar ook geen bevestigings-e-mail hebt ontvangen, kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder!

Houdbaarheid, opslag en ingrediënten

Hoe lang zijn de taarten houdbaar?
Onze taarten worden dagvers gebakken door onze banketbakkers. De taarten worden vervolgens dezelfde dag opgestuurd. Tot slot is de taart na aankomst 7 dagen houdbaar.

Hoe zal ik de taart bewaren
Wij raden je aan om de taarten op kamertemperatuur te bewaren en niet in de koelkast. Op kamertemperatuur blijven de kleuren het mooist.

Welke ingrediënten worden gebruikt in de productie van mijn taart?
Bij het maken van onze taarten maken wij gebruik van de beste ingrediënten die wij zeer nauwkeurig hebben uitgekozen. Alle ingredienten kan je hier uitgebreid vinden

Hebben jullie ook glutenvrije taarten?
Nee, helaas kunnen wij op dit moment geen glutenvrije taarten produceren.

Heb je ook lactosevrije taarten?
Nee, lactosevrije taarten hebben we helaas niet.

Is er speciale informatie voor mensen met alergiëen?
Ja, pas op dat alles wat wij verkopen sporen van noten, silfaat en melkproducten kunnen bevatten.


Versturen

Welke verzendmethoden zijn er beschikbaar?
Wij versturen alles met de verzendmethode UPS Pakket, dit kost €4,90.

Is het mogelijk mijn taart zelf op te halen?
Nee, helaas is het niet mogelijk zelf je taart op te halen. Onze bakkerij is in Keulen, Duitsland. Maar ben je toevallig in de buurt, dan kan je natuurlijk altijd langs komen.

Wat kosten de verzendmethoden?
Wij versturen al de bestellingen op met UPS pakket, dit kost €4,90. Hiervoor geldt: voor 16:00 besteld, de volgende werkdag in huis.

Wanneer wordt mijn taart geleverd?
Tijdens het bestellen van jouw taart kan je een datum kiezen waarop je de taart graag wilt hebben. Kies het beste 1 dag voor het feestje uit als aflever datum. Dan weet je zeker dat de taart ook optijd aankomt!

Leveren jullie ook in het weekend?
Nee, helaas kunnen wij niet in het weekend leveren. Maar omdat onze taarten 7 dagen houdbaar zijn kan je ook al voor donderdag bestellen als het feestje pas op zondag is.

Kan ik mijn pakketje zoeken met een tracking nummer?
Ja, als je bestelling wordt verzonden dan krijg je een email met jouw tracking nummer. Daarmee kan je op de website van DHL of UPS kijken waar jouw pakketje zich bevind.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als de postbode langs komt?
Wanneer je niet thuis bent op het moment dat jouw pakketje wordt geleverd, dan brengt de postbode jouw pakket meestal naar de buren, waar jij het dan kan ophalen. Als dat niet mogelijk is, neemt de postbode het pakketje weer mee en laat een briefje achter. Hier op staat of je de taart dan kan ophalen bij een ophaalpunt of dat hij het de volgende dag nog eens probeert.


Betaling

Welke betaal opties zijn er?
Bij ons kan je betalen met je carditcard, iDeal, PayPal, of per rekening. Per rekening betalen gaat bij ons via Klarna. Meer informatie vind je hier


Overige vragen

Waarom kan ik geen glutenvrije taart bestellen?
Helaas moeten wij voor een korte periode onze glutenvrije taarten pauzeren. Vanwege de huidig beperkte ruimte hebben we niet meer de capactiteit om de glutenvrije taarten te produceren. Zodra wij naar de nieuwe locatie verhuisd zijn, zullen we weer starten met de glutenvrije productie en beter als ooit! Totdan bieden wij echter nog altijd kleine glutenvrije opties in ons assortiment :)



Zijn je vragen nog niet beantwoord? Dan ben je erg welkom om contact op te nemen met onze klantenservice. We vinden het leuk wat van je te horen! :)