Ik heb problemen met Microsoft Edge

Het kan gebeuren dat je vastloopt met je bestelling of dat de website niet goed wordt weergegeven. Als je dergelijke problemen ondervindt, kunnen ze bijna altijd zeer snel worden opgelost.

 

Bestellen in het privé-venster

  1. Klik op het menupictogram (de drie horizontale stippen) in de rechterbovenhoek van de pagina.
  2. Selecteer Nieuw In Privé Venster.
  3. Bestel in het nieuw geopende venster.

Wis de browser gegevens

  1. Open uw Microsoft Edge webbrowser.
  2. Klik op het pictogram Instellingen en meer in de rechterbovenhoek van de pagina (drie horizontale stippen).
  3. Klik op het pictogram Geschiedenis (de klok).
  4. Klik op Geschiedenis wissen. De pagina Browsergegevens wissen verschijnt.
  5. Schakel nu de selectievakjes Cookies en opgeslagen websitegegevens & Opgeslagen gegevens en bestanden uit.
  6. Klik op Wissen om de cache van de Edge-browser te wissen.
  7. Sluit de browser en start hem opnieuw.